GRATIS verzending vanaf €75,-

Veel gestelde vragen

Update omtrent het coronavirus

Wordt mijn bestelling wel geleverd?
Wij blijven bestellingen gewoon in orde maken. Voor de levering van bestellingen zijn wij afhankelijk van Post NL. Vanuit Post NL is geen communicatie geweest dat zij niet meer zullen leveren dus wij gaan ervanuit dat online bestellingen gewoon worden afgeleverd.

Wordt mijn retour wel ontvangen?
Wij blijven retouren gewoon verwerken, voor de ontvangst van de retourneren zijn wij afhankelijk van het door jou gekozen transportbedrijf (DHL/Post NL). Wanneer je ons eigen retourlabel gebruikt maak je automatisch gebruik van Post NL. Zodra het pakket bij ons is ontvangen zal deze worden verwerkt.

Hoe lang is de verzendtijd in coronatijd?
Wij streven ernaar je pakket binnen 1-2 werkdagen te versturen. Hiervan ontvang je een track&trace code per email. Voor de snelheid van de levering zijn wij afhankelijk van PostNL.

Ik zie iets leuks in de etalage maar de winkel is gesloten, wat nu?
Je kunt ons altijd een berichtje sturen, met en zonder foto, via onze social media kanalen, onze WhatsApp lijn 06-18047718 of stuur een mailtje naar info@tasplus.nl. Dan kunnen wij eventueel extra foto's sturen, een prijsopgave doen en overleggen we over verzending/ophalen van het product. 

Ik ben op zoek naar een specifiek product die niet bij jullie op de webshop staat, wat nu?
Niet alles wat wij in onze fysieke winkel hebben staat al online. Dit houdt in dat een groot gedeelte van onze collectie wel besteld kan worden maar dat we deze nog niet hebben verwerkt op onze webshop. Ben je op zoek naar een specifieke tas, portemonnee, riem of handschoenen? Stuur ons een berichtje via onze social media kanalen, onze WhatsApp lijn 06-18047718 of stuur een mailtje naar info@tasplus.nl. Dan zoeken we samen naar het ideale product! 


Bestellen

 

Moet ik verzendkosten betalen?
Als je een bestelling bij ons plaatst betaal je binnen Nederland €7,25 voor een pakket en €4,00 voor een brievenbuspakketje. Of je bestelling in een brievenbuspakketje past zie je bij het afrekenen.

Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt en verstuurd?
Dit kan zeker, op de webshop zelf kun je dit nog niet aangeven bij je bestelling maar wanneer je contact met ons opneemt per email kunnen wij dit in orde maken.

Wat als een artikel niet meer leverbaar is of tijdelijk is uitverkocht?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel net uitverkocht is en dat er met deze reden een langere levertijd bij komt kijken of dat een product helemaal niet meer leverbaar is. Je wordt daar direct over geïnformeerd en eventueel gevraagd of je op deze langere levertijd zou kunnen wachten. Als dit niet het geval is, of als het product niet meer leverbaar is, zullen wij altijd proberen een passende oplossing te bieden aan onze klanten.

 

Bezorgen

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar je pakket binnen 1-2 werkdagen te versturen. Wanneer wij je bestelling hebben afgeleverd bij Post NL ontvang je een track&trace code per email. Via deze code kun jij je bestelling in de gaten houden. Voor de snelheid van de levering zijn wij afhankelijk van PostNL.


Betalen


Welke betaalmethodes zijn er te gebruiken op jullie webshop?
Bij tasplus.nl kun je van meerdere betaalmethodes gebruik maken. De meest bekende betaalmogelijkheid is iDeal, maar ook Creditcard, VVV cadeaukaarten, Vooruit betalen, Bancontact en Sofort.

Wat moet ik doen als het mij niet lukt om een betaling te doen?
Als je problemen ondervindt tijdens de betaling kun je proberen op een andere browser de bestelling opnieuw te plaatsen. Helpt dit niet dan kun je het beste contact opnemen met onze winkel (+31229 216067).

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja al onze prijzen worden weergegeven inclusief 21% BTW.


Retourneren


Hoe moet ik een bestelling retourneren?
Wanneer je pakket is geleverd en je deze terug zou willen sturen zijn er drie opties:
- Je ontvangt een retourformulier meegeleverd in dit pakket welke je kunt gebruiken voor de retourzending
- Je kunt het pakket met een zelf te maken label terugsturen naar het winkeladres van Tas Plus (Grote Noord 30, 1621 KJ, Hoorn).
- Je kunt de bestelling retour brengen bij ons in de winkel.
De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor de klant. Dit betekend dat wanneer gebruik is gemaakt van het retour label, deze kosten van het terug te storten bedrag worden ingehouden.

Binnen hoeveel dagen mag ik mijn bestelling retourneren?
Na ontvangst van de bestelling kun je deze binnen 14 dagen retour sturen zonder dat je hier voorafgaand melding van hoeft te doen. Producten dienen wel in de originele verpakking te zitten, met labels en mogen niet gebruikt zijn.

Waarom betaal ik de retourkosten zelf?
Op dit moment worden veel aankopen online gedaan en binnen onze branche wordt een groot deel hiervan teruggestuurd. Dit vinden wij zonde. Als we gezamenlijk minder zouden terugsturen kunnen we een tonnen CO2 uitstoot en miljoenen kilometers besparen. Omdat wij ons graag en bewust bezig houden met het milieu en de mens (denk aan natuurlijke materialen, minder chemicaliën tijdens het productieproces en het verkopen van producten van eerlijke fabrieken en merken) hopen we door deze kosten het aantal retourzendingen te verkleinen.

Ik heb geen retourformulier meer, hoe kan ik mijn bestelling dan nog retourneren?
U kunt altijd contact met ons opnemen via de mail info@tasplus.nl, op deze manier kunnen wij u een nieuw retour label toesturen.

Wanneer kan ik mijn retour bedrag verwachten?
Op het moment dat wij je bestelling retour hebben ontvangen zullen wij dit zo snel mogelijk afhandelen. Het terugstorten wordt automatisch gedaan via het betaal platform. Wij doen dit altijd binnen 14 werkdagen. Mocht het toch langer duren dan verwacht kun je altijd contact met ons opnemen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt altijd contact met ons openemen via info@tasplus.nl, telefonisch via +31229216067, of per WhatsApp op +31618047718.